Prior Commitments
S2, A16: Kevin en Scotty gaan een verbintenis als levenspartners aan. Saul pakt heel openbaar zijn identiteit aan. De familie ontdekt dat William nog een pijnlijk geheim voor de familie verborgen heeft gehouden.