Profiel in Tijdschrift
S1, A2: Winkelmanager Glenn (Mark McKinney) raakt buiten zinnen als het Cloud 9-tijdschrift Stratus hem benadert voor een verhaal. Verslaggeefster Cynthia (gastrol van Eliza Coupe) richt zich echter meer op Jonah (Ben Feldman). De twee krijgen een meer-dan-zakelijke relatie, die Amy (America Ferrera) al had verwacht.