S1, A5: Jungsook en Deoksan komen aan in Mokpo. Jungsook controleert of de keramiek het geld waard is, en Deoksan gaat professor Kim achterna, die na een zwendel Busan verliet. Jungsook is ervan overtuigd dat de keramiek waarde heeft en de groep gaat voor het eerst duiken.