Rosewood Puf-vis en persoonlijke geschiedenis
S2, A13: Als een dood gewaand slachtoffer wakker wordt op Rosies autopsietafel, wordt het team in een wereld gegooid waarin mensen tot het uiterste gaan om hun geheimen verborgen te houden. Zowel Rosie als Villa worden gedwongen om de betekenis van familie opnieuw te onderzoeken, en Rosies zoektocht naar een Magic City Lab-investeerder leidt hem naar een verrassende kandidaat.