S1, A5: Het Speciale Rechercheteam onderzoekt Ju-yeong, maar als het OM zich plotseling in de zaak mengt, moeten ze hem aan hen overdragen. Dong-ju moet na zijn auto-ongeluk naar het ziekenhuis om testen te ondergaan. Het team graaft dieper in Ju-yeongs ware identiteit en zijn banden met het OM.