Mickey Mouse Clubhuis+ Puppy Pluto
S1, A4: Professor von Drakenstein zijn Ienie-mini babystraal verandert hemzelf en Pluto in baby's! Mickey en zijn vriendjes draaien met behulp van hun Muisdoedingen de straal weer om.