P.Y.T
S7, A14: De vader van Meredith en Lexie keert terug naar Seattle Grace met maagpijn en een nieuwe vriendin. Alex clasht met de nieuwe gynaecologe. Mark koopt Jackson om voor informatie over Lexie.