Family Guy Quagmire's Quagmire
S12, A3: Wanneer Quagmire een vrouw ontmoet met de naam Sonja, die net zo seksueel onverzadigbaar is als hij, is hij dolgelukkig om eindelijk met iemand te zijn die niet over hem oordeelt. Het wordt echter nog erger als Sonja Quagmire ontvoert, met de bedoeling om van hem haar seksslaaf te maken. Het is aan Peter, Joe en Quagmires vader om de louche onderbuik van Quahog te verkennen om Quagmire te vinden en te redden. Ondertussen ontstaat er een driehoeksverhouding tussen Stewie, Brian en Stewies teddybeer Rupert.