Phantasy Star Online 2: Episode Oracle Quest 1: I've Been Waiting for this Day
S1, A1: In the year AP 238, the space-exploration fleet "Oracle" continues its journey. Upon the discovery of a new planet, ARKS descends to investigate and exterminate any Falspawn. Today, a new recruit named "Ash" takes his first steps into the vast universe.