S2, A4: Terwijl hij de plaats van een ongeluk onderzoekt, ontdekt Nick een bizarre, afschuwelijke en zich snel verspreidende Wesen-ziekte. Wat een romantisch uitje voor Monroe en Rosalee had moeten zijn, wordt gevaarlijk wanneer ze een besmet wezen tegenkomen dat bloed wil zien. In de tussentijd krijgt Captain Renard bericht over een gevaarlijke voortvluchtige in Portland.