Rabid
S9, A18: Als drie lijken met bijtsporen in een ondiep graf worden gevonden bij Milwaukee, moet de BAU veel vragen beantwoorden. Reid en Garcia trainen voor een bedrijfsfitnesstest, maar proberen de voorbereidingen voor Morgan te verbergen.