S2, A3: Radar stelt zijn wekelijkse rapport samen, waarin hij vertelt over Hawkeyes romance met een nieuwe verpleegster, Klingers vriendin in Toledo die wil trouwen, en een gewonde soldaat die de dokters aanvalt met een scalpel. Hierdoor verliest Trapper een patiënt.