Lost Raised by Another
S1, A10: Jack, Kate en Charlie vragen zich af of de verontrustende nachtmerries van Claire bezig zijn uit te komen. Dan zouden zij en haar ongeboren kind in levensgevaar zijn. Intussen keert een vermiste overlevende terug met angstaanjagend nieuws over de wereld achter de bergen.