The Resident Rake woorden
S3, A5: Na een vliegtuigongeluk in Atlanta voelt Devon zich schuldig omdat hij de ramp kon voorkomen. Bell, die in het vliegtuig zat, voelt zich geroepen om het leven te redden van de man die naast hem zat. In de tussentijd keert Adaku terug om Mina een grote gunst te vragen, en overwegen Conrad en Nic alles op alles te zetten om onderzoek te doen naar het medicijn dat waarschijnlijk Jessies dood tot gevolg had.