In Het Wilde Van India Rana: Koningin van de jungle
S1, A5: Een van de meest iconische dieren op aarde besluipt de jungles van India: de Bengaalse tijger. Volg één dag de lotgevallen van een moeder en haar drie jonge welpen terwijl ze voedsel zoekt en vecht om haar familie veilig en in leven te houden.