Rashard and Wallace Go To White Castle Veronica Mars
S2, A12: Wallace vraagt Veronica om hulp wanneer een voormalige teamgenoot hem beschuldigt van een tragisch ongeluk. Ondertussen vinden Veronica en Keith bewijs dat een slachtoffer van een busongeluk in verband brengt met hun nieuwe cliënt, Jackies vader, terwijl ze een andere zaak afronden. Later ontdekken ze bewijs dat een bende aan de Fighting F...