CODE GEASS Rozé of the Recapture Raspberry
S1, A3: Nu Kuroto weer de leiding heeft en dankzij Rozés strategieën, zijn de Zeven Stralende Sterren sterk genoeg om de Einberg-plannen om het verzet uit te roeien, te dwarsbomen. Terwijl de Zeven Stralende Sterren hun overwinning vieren, trekken Rozé en Ash zich terug om pauze te nemen. Terwijl Ash eten koopt voor zijn huisdieren, redt hij een dienstmeisje van Britanniërs. Als dank brengt het meisje, Mei, hem naar het café waar ze werkt.