S2, A6: Veronica helpt Abel Koontz (gastster CHRISTIAN CLEMENSON), de man die oorspronkelijk is veroordeeld voor de moord op Lilly Kane, die nu op zoek is naar zijn vermiste dochter. Gastster JOSS WHEDON (Buffy the Vampire Slayer) maakt zijn acteerdebuut en gastster HARRY HAMLIN (L.A. Law) keert terug als Aaron Echolls.