Justified Raw Deal
S5, A7: Een computerhacker leidt Raylan (Timothy Olyphant) naar een nutteloze zoektocht. Ava (Joelle Carter) probeert haar veiligheid in de gevangenis te waarborgen, terwijl Boyd (Walton Goggins) en Johnny (David Meunier) op de vuist gaan over een heroïnedeal in Mexico.