Motorheads Reassemble
S1, A6: Marcel krijgt slecht nieuws over z'n vader en daarom nemen z'n vrienden hem mee naar de Witte Knokkels-run, een motorcrosswedstrijd in het naburige West Newton. Logan en Sam ondernemen een roadtrip naar Marcels moeder. Sheriff Hugo Young roept de hulp in van Ray om lokale criminelen op te sporen. Harris daagt Zac uit.