Recentering
S1, A4: Nadat Shane haar laatste carrièreplannen de grond heeft ingeboord, wordt Rachel verrast door een onverwachte bezoeker. Net als Belinda haar zakelijke voorstel serieus begint te nemen, richt Tanya haar aandacht op een intrigerende hotelgast.