Chicago PD Reckoning
S6, A22: Met de verkiezing van Kelton (gastster John C. McGinley), die allesbehalve zeker is, moeten Voight (Jason Beghe) en zijn team buiten hun boekje gaan in een laatste poging te voorkomen dat de inlichtingendienst aan de dijk wordt gezet.