Grand Hotel Reeks kleine leugentjes
S1, A10: Santiago en Gigi pakken hun vertrouwensproblemen aan nadat Santiago heeft ontdekt dat Gigi heeft geholpen met het verbergen van Felix. Alicia komt te weten over Danny’s ex Heather, wanneer zij verschijnt in het hotel.