Reese gaat in het leger
S5, A21: Reese gaat in het leger als Malcolm ervoor zorgt dat zijn vriendin het met hem uitmaakt, en Hal wordt onder huisarrest geplaatst als hij weigert om mee te werken met agenten die onderzoek doen naar zijn bedrijf.