S3, A9: Supergirl onderzoekt een mysterieus symbool dat overal opduikt in National City en te herleiden is naar een oude profetie en Reign, een Werelddoder. Als de spanning tussen Lena en Morgan Edge steeds verder oploopt, grijpt James in om wat bescherming te bieden. Daarmee laat hij mogelijk een vonk overspringen.