Everybody Loves Diamonds Relatietherapie
S1, A6: Terwijl Mertens een tip krijgt die hij gewoon niet kan negeren, zet Anna haar wraakplan in gang door het enige dat Leonardo in leven houdt, weg te nemen. Schaakmat.