NYPD BLUE Remembrance Of Humps Past
S5, A10: Sipowicz helpt een oude vriend die vreest dat zijn dochter met de verkeerde mensen omgaat. Medavoy en Martinez ontdekken een lijkenroversbende. Naomi onthult een geheim.