Jean-Claude Van Johnson Ren Nergens Heen
S1, A5: JCVD trekt zich terug naar zijn woonplaats om zijn wonden te likken nadat hij wat er over was van zijn carrière heeft vernietigd en iedereen om wie hij geeft heeft weten te vervreemden. Maar je kunt nooit echt weer naar huis gaan - en sommige wonden zijn te diep voor je tong.