Rennen op de ijsbaan Moon Girl and Devil Dinosaur
S1, A3: Als Lunella een nacht de ijsbaan runt, stemt ze in met Casey's plan om snel rijk te worden, wat een bedreiging vormt voor de reputatie van Moon Girl en het geliefde bedrijf van haar familie.