S5, A20: Jess ontmoet Sams beste vriendin Diane. Ondertussen maakt Nick zich zorgen dat Gavin Schmidt opnieuw teleur zal stellen en Winston voelt zich beledigd door een reactie op een verjaardagscadeau.