S1, A3: De Kingpin biedt Alistair genoeg geld aan om meer van Spencers spider slayers te bouwen en beweert dat Spider-Man verantwoordelijk is voor de dood van zijn vader. Alistair herbouwt met succes de Black Widow en maakt nog een andere, grotere robot die hij de ‘Tarantula’ noemt. Als de twee spider slayers Spider-Man gevangen hebben, lokt Alistair ook J. Jonah Jameson, die hij medeverantwoordelijk acht voor Spencers dood, naar zijn schuilplek.