Vanderpump Rules Reünie
S1, A9: In een show gehost door Andy Cohen van Bravo komen de cast van Vanderpump Rules en Lisa Vanderpump samen bij SUR om het te hebben over de meest spraakmakende momenten van het seizoen. Gehost door Andy Cohen van Bravo.