Comedy Island Thailand Reversed Fear
S1, E5: After a change of heart, Dr. Yut plans to help the celebrities escape. In exchange, March, Phuak and Jack must help in his romantic pursuit of Ticha. Jack receives another mysterious letter, challenging him to fetch the next clue from a dark cave.