Human vs Hamster Rhode Island Firefighters and New Jersey Firefighters
S1, A5: De Ham-stars nemen het op tegen brandweermannen uit Rhode Island en New Jersey en proberen de concurrentie uit te schakelen in een verbazingwekkende nieuwe uitdaging.