S9, A6: Ted kan kiezen uit drie gegadigden om hem te vergezellen naar de bruiloft. Hij kiest voor de verkeerde. Barney en Robin hebben een aanvaring met hun predikant. Marshall leert meer over zijn rijdende metgezel, Daphne.