S1, A5: In 2016 reed elitesnowboarder Travis Rice in het achterland van Alaska, met een filmploeg op sleeptouw, toen de bergsneeuw zich om hem heen wikkelde en Rice in een lawine terechtbracht. Travis kijkt terug op de haast dodelijke fout die hem in onbekend gebied gedwongen heeft en deelt hoe de traumatische gebeurtenis zijn kijk op zijn sport en zijn leven in het algemeen heeft veranderd.