Sex and The City Ring a Ding Ding
S4, A16: Carrie moet haar flat terugkopen van Aidan. Charlotte weet niet wat ze moet aanvangen met haar verlovingsring. De zwangere Miranda moet op zoek naar een andere garderobe. Samantha probeert Richard te laten zeggen dat hij van haar houdt.