Knabbel en Babbel Rescue Rangers Risky Beesness
S1, A5: Irweena Allen, een lab-wetenschapper die een rockster wil zijn, heeft met behulp van een speciaal ontworpen synthesizer een zwerm bijen veranderd in ‘Zombees’. Ze gebruikt de bijen dan om muziekinstrumenten te stelen en een rockconcert over te nemen dat van haar een ster zal maken. Zipper valt voor de mooie maar verwende Queen Bee en neemt haar mee naar de Rescue Rangers om haar te helpen haar zwerm terug te krijgen. Helaas neemt de Queen nauwelijks notitie van Zipper tot hij de slag wint en bewijst dat hij ondanks zijn naïviteit toch respect verdient.