Rites of Spring
S4, A23: Een week voor het jaarlijkse feest van een kennis bespreken de meiden wat ze moeten doen om er beter uit te zien. Hierdoor halen de meiden herinneringen op aan eerdere pogingen om hun uiterlijk te verbeteren.