American Horror Story Rockabye
S12, A2: De awards komen eraan en Anna wil dolgraag in de prijzen vallen. Na een beangstigende ontmoeting raakt Anna ervan overtuigd dat ze wordt gevolgd en begint ze zich af te vragen wie ze kan vertrouwen.