Rollin
S1, A3: Maura verlaat het familiehuis en gaat in een nieuw appartementencomplex wonen. Ook Sarah heeft een nieuw thuis nodig nadat ze haar perfecte leventje heeft ontmanteld. Josh moet zijn plotselinge idee om een gezin te stichten herzien en Ali moet nieuwe grenzen overschrijden.