Iron Fist Rolling Thunder Cannon Punch
S1, A3: Danny sluit een beginnende vriendschap met Colleen Wing terwijl hij worstelt om zijn identiteit aan te tonen tegenover de mensen die eropuit zijn om hem zijn erfenis te ontzeggen, zijn vroegere vrienden Ward en Joy Meachum.