Raising Hope Rolmodel van de vrijgezelle blanke vrouw
S2, A16: Sabrina wordt gearresteerd na een Occupy Natesville-protest en krijgt twee weken celstraf. Een van de gevangenisbewakers zegt dat hij een vriend uit haar verleden is en doet er alles aan om Sabrina's straf zo vreselijk mogelijk te maken tot ze zich hun verleden herinnert. Ondertussen mag Virginia van de burgemeester van Natesville drie wensen doen nadat ze haar helpt een schandaal te voorkomen.