Romulus Romane
S1, A5: De Ruminales nemen Wiros e Iemos mee naar de grot om de wolvin te ontmoeten. Ilia vertrekt met haar vader, Amulius, om gerechtigheid te zoeken. Numitor e Silvia verlaat de stad met prins Lausus.