S1, A9: Will heeft zin om de ouderavond van groep 3 te organiseren, zodat hij deze gebeurtenis als springplank kan gebruiken om zijn anti-smartphone-platform voor te leggen aan de ouders en ze ertoe te brengen jonge kinderen geen smartphone te geven tot aan de tweede klas van het voortgezet onderwijs. Hij vraagt zijn mogelijke nieuwe liefde, dr Dewan, om hem daarbij te helpen, maar dat plannetje blijkt niet te lopen zoals hij had gehoopt. Douglas biedt aan om de ouderavond in zijn huis te houden, zodat hij wraak kan nemen op zijn rivaliserende dermatoloog, Mark, waarvan Douglas overtuigd is dat hij zijn gewaardeerde pen stal.