Rood
S1, A1: Het nieuwe schooljaar begint in Latina en tweelingbroers Andrea en Marco gaan naar verschillende klassen omdat Andrea niet overging vanwege de verkoop van drugs. Ondanks dat ze vanbuiten perfect op elkaar lijken, zijn de tweelingbroers toch verschillend. Marco is nerveus en voelt zich onderdrukt door de verwachtingen van zijn familie, terwijl Andrea moet kiezen tussen een open en een geheim leven.