S4, A4: Agent Nolan en agent Chen zoeken naar een vermiste persoon die mogelijk internationale banden heeft die ieders leven in gevaar brengt. Ondertussen zet Harper de zoektocht naar een brandstichter voort nadat hij heeft gereageerd op een melding van een gewonde fietser, en moet Wesley een onmogelijke taak overwinnen.