Dirty Jobs Rowe'd Trip: Problem Solvers
S8, A4: Mike en het team gaan met hun camper op zoek naar koud bier en halen onderweg herinneringen op aan bijzondere afleveringen van Dirty Jobs over vernieuwers en probleemoplossers.