Real Time Crime Run Junior / Neighborhood Watch
S1, A1: In New York wordt de moord op een 15-jarige jongen vastgelegd door bewakingscamera's. In Baltimore lost de politie een schietpartij op met behulp van bewakingscamera's van buren.