S1, A2: Een nieuwsgierige buurman zorgt voor de verkeerde aandacht op onze helden voordat een nare val een reis naar het verleden veroorzaakt. Kevin ervaart Dana's problemen van dichtbij als het tweetal gedwongen wordt ongemakkelijke rollen te spelen om uit de problemen te blijven.